בישום למשרד
בדומה לשאר הפעולות הבסיסיות היומיומיות אותן אנו מבצעים במשרד, כמו למשל ניקוי וסידור, יש להקפיד גם על בישום למשרד. חשוב מאוד להבין כי המשרד, בהיותו חלל המתאפיין בתנועה ערה, חשוף לשלל ריחות לא נעימים שעלולים לפקוד אותו – גם כאשר הוא נקי מאוד. ריחות אלה יכולים לנבוע מגורמים חיצוניים, כמו למשל אבק ופחי זבל בקרבת מקום, או אף מגורמים פנימיים, כמו למשל עובש בתוך קירות המשרד, זיעה ועוד. כמובן שכל בעיה שכזו דורשת פתרון מתאים, אך בשל העובדה שמשרדים צריכים לתפקד כל יום ובמרבית שעות היממה, יש להקפיד להתקין פתרונות בישום למשרד, שיוכלו לנטרל ריחות לא נעימים שמתעוררים בו – בין אם מדובר באשמתנו ובין אם לא. לפניכם כל מה שצריך לדעת על בישום למשרד.
כיצד ניתן לשמור על ריח נעים במשרד בכל שעות היממה?
הפתרון בישום למשרד הטוב ביותר, על מנת לשמור על ריח נעים במשרד בכל שעות היממה, הינו התקנת מפיצי ריח חשמליים או אלקטרוניים בחדרי המשרד. מדובר במכשירים חכמים אך פשוטים, להם תפקיד ומטרה אחת – להפיץ ספריי ריח נעים לחלל החדר בכל מספר שעות או דקות, בהתאם להגדרות המשתמש. כך, למשל, ניתן לקבוע כי מפיץ הריח החשמלי יפיץ בישום למשרד בכל חצי שעה, שעה וכן הלאה. עניין זה יסייע לנו בשמירה על משרד ריחני ונעים בכל שעות היממה – גם בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב המאוחרות.
לכמה מטהרי אוויר חשמלים או אלקטרוניים אנו זקוקים על מנת לבשם את המשרד?
מספר מפיצי הריח האלקטרוניים או החשמליים להם אנו זקוקים במשרד, תלוי בגודלו של המשרד ובמספר החדרים שבו. מן הסתם, משרדים גדולים יותר ידרשו כמות גדולה יותר של מפיצי ריח, ומשרדים קטנים יוכלו להסתפק במפיץ ריח אחד או שניים. בכל מקרה, רכישה של מפיצי ריח לצורך בישום המשרד תסתכם לרוב במאות שקלים בודדים, במקרה הרע.
מהם היתרונות של מטהרי אוויר אלקטרוניים או חשמליים?
למטהרי אוויר אלקטרוניים או חשמליים שלל יתרונות, כמו למשל שמירה על משרד מבושם ונעים בכל שעות היממה, עלויות נמוכות ועוד. עם זאת, היתרון הגדול והמשמעותי ביותר במטהרי אוויר אלקטרוניים למשרד, נעוץ ביכולתם למתג את המשרד כאיכותי יותר. כאשר משרד מדיף ניחוח רענן, עדין ונעים בכל שעות היממה, הוא לרוב ייתפס כמשרד נקי, מסודר ואיכותי יותר – עניין שיגרום ללקוחות רבים להתרשם ממנו לטובה, וכמו כן יסייע במשיכת לקוחות נוספים למשרד.